Sry...

För JÄTTE dålig uppdatering, jag vet :/ Min mobil har laddat ur och jag glömde laddaren hemma :/
 
Som ni kanske listat ut är jag hos mormor och morfar hela helgen! Vi har precis varit och shoppat lite kläder ;() Bilder kommer på det när jag är hemma och kan ladda telefonen ;) Men det som vi köpte var iaf:
 
* Ett par nya gympabyxor. De är svarta med några s,å lila detaljer på. De är långa och går ända ner till fötterna. Mina som jag hade förut var aldeles för små och inte så snygga häller ;)
 
*Ett par jeans. Som är ganska mörka, perfect till vintern ;) Var verkligen ibehov av nya byxor då jag inte har så många snygga byxor att ha i skolan just nu ;)
 
*En Blå/Grön/Turkos tröja. Som är stickad och riktigt fin enligt mig, momor och morfar. Skön är den också, odck lite stickig om man inte har något under skulle jag tro ;)
 
*En lila skjorta. En lila och grå rutig skjorta, lite längre i modellen, Men fin :)
 
* En hårborste. En svart ny hårbortse. Perfekt enligt mig ;) Haha, behövde verkligem em my då jag just nu snor mammas varje dag!
 
Riktigt nöjd med mina köp idag, och somsagt bilder kommer på det när jag kommer hem! Hoppas ni ha det bra och att ni står ut med min dåliga uppdatering även imorn :)
 
//Jonna
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag startat en bloggtävling där du kan vinna en fin luva!:) Kolla gärna!
http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/october/bloggtavling.html#comment

2012-10-20 @ 22:09:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0