Alla <3-dag

Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att ni ska uppvakta den som ni älskar. Eller varför inte säga "jag älskar dig" till den du gått och spanat in länge? ;) Alla hoppas ju på att man ska bli uppvaktad just denna dag, inte sant? 
 
Själv har jag redan blivit uppvaktad av min mamma, frukost på sängen -  frukt med grädde, sen fick jag också en kopp med godis, mumms. Jag blev jätte chockad när hon sa "nu är det frukost" och jag låg o sov, hehe jag sa "OJ".. Ouups pinsamt ;) 
Gott som tusan och den bästa starten på dagen man kunde få. 
 
Annars är väll dagen för mig en helt vanlig torsdag, skolan och stallet sen hem och plugga till matteprov imorn. 
Darragh ska ridas idag, han vilar imorn. Jag ska mocka några extra boxar i stallet så jag känar lite pengar, kan vara bra att ha ;) 
 
Imorgon är det fredag, dagarna springer iväg. Efter fredag kommer SPORTLOV. Taggad till tusen. 
Kommer vara väldigt skönt med en ledig vecka. Ganska trött och så nu, trorligtvis kommer jag väll ändå inte vila ut... Har ju massa planerat. Haha inte bra. 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vilken fin blogg! Glad alla <3 dag hoppas du har fått en underbar dag. Kram Ponnydressyr

2013-02-14 @ 15:39:38
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0