Chaa Chaa bloggen ;)

Haha ne da, så kul ska vi inte ha idag.
 

Sitter just nu och ska kolla på andra avsnittet av "dicte" en dansk kriminal serie. Jätte bra och spännande.
Dagen annars idag har varit ganska bra för att vara en måndag faktiskt. 
Ganska chill lektioner i skolan. Gitarren gick ganska bra och stalelt gick fort. darragh vilade idag som ni vet.
 
Resten av kvällen har jag bara pluggat, SO och engelska, engelska och SO. 
Har gjort musiken också, man skulle intervjua någon och sen skriva om sin egna favvo låt. 
Vi har ganska många läxor denna vecka, pust.. Men samtidigt är de flesta väldigt lätta. 
Idag gick det för första gången bra att plugga, det gick fortfram. Skönt. Hade gärna velat fortsätta så jag kunde bli klar med alla läxor denna vecka.. Men nu kollar jag ju på en grym serie så jag kunde helt enkelt inte det. Skönt på sätt och vis. Har typ pluggat 2 h i sträck... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0