Dagen idag, sista februari

Idag gå jag till skolan till 15.05. Lena hämtar mig direkt så åker vi till Cimbus. Jag ska rida lite dressyr och lite ut i skogen tror jag. Sen ska jag rida en liten Shettis också hahah, det var ett tag sen. Jag ska bara rida den för att den är väldigt pigg just nu så dom behövde lite hjälp så att den fick springa av sig lite. 
 
Darragh vilar idag.. Inte bra. Men men. han skulle ju verkligen behöva ridas faktiskt. 
 
Nu får vi se hur det blir med Brando, jag ska troligtvis rida honom någon mer gång. Vi får väll se. 
Jag har försökt att lägga upp filmen på youtube, men det går inte? Jag är så trött på det här med att lägga upp filmer från youtube och Videofyme.. 
 
Imorgon är det äntligen fredag, älskar´t! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0