Februari 2013

Jahaja ännu en dag. En fredag faktiskt. Härligt med fredagar tycker jag, det tror jag att ni också tycker. 
Skolan som vanligt. Ända till 15.25, fast vi brukar få sluta lite tidigare ;) Hehe. Mamma hämtar mig direkt efter skolan. Stallet på en gång och rida ut Darragh - lite slappt som ni vet. 
 
I helgen Lördag - Ska jag hoppa pay and jump på hemma klubben. 50 med Cimbus och 60 med Darragh. Mitt mål är att komma runt och att vi alla 3 ska ha kul. 
På kvällen åker vi till Vilma och Helena. Äter där och sedan sover där. Jätte kul!
 
Söndag - Jag hade tänkt följa med Johanna på tävling. Men då skulle vi inte hinna hem till min klubbs årsmöte. Så jag fick stryka den planen. Synd. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0