Fotbollsmatch

Sitter och kikar lite på fotbollsmatchen Sverige-argentina som typ alla andra. Är inte så värst konsentrerad.. 
Kollar bara när kommentatorerna skriker ;)
Dagen idag har varit ganska bra förutom att vi har haft en soppig vikarie på 2 utav våra lektioner. Slutade 2 och åkte direkt till stallet. Drack lite varmchoklad och sedan gjorde jag klart allt i stallet. Sen vet ni ju resten. 
 
Skulle ha tränat ikväll men eftersom att jag har varit sjuk blev det inte så. Jag åkte till Vilma istället som inte heller skulle träna. Åt där och pratatde. 
 
Ska försöka knåpa hop ett inställt inlägg till imorn innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Så söt bild ! (:

2013-02-07 @ 16:28:29
URL: http://ridmuppen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0