God Morgon

Har precis gått upp,sovit ganska bra inatt. Nu ska jag snart äta och fixa mig, kl halv 9 ska jag och farnor åka till tåget som går 09.54 till stockholm ;) Vi ska byta tåg en gång men annars är det raka vägen, kommer ta ca 1 h sa dom. Uppe i stockholm skavi iaf gå i affärer, äta och gå i gamla stan. Ska bli jätte roligt och mysigt, får se om jag tar med mej systemkameran annars klickar jag några kort med Iphonen. 
 
Vi kommer hem runt 20.00. 
Mormor ville att jag skulle komma till henne redan idag så honskulle komma och hämta mig ikväll redan ;) Typ vid 21.00.. Haha.
 
Hoppas att mamma gör något med Darragh idag. Blir inge bra om han vilar... 
Inställt om min ridning igår kommer upp under dagen annars blir det bara mobil bloggar tyvärr - sorry-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0