Godnatt

Sry för mobilblogg..

Dagen idag har varit helt okej. Vilma sover här inatt och hela kvällen har vi kollat på filmer från när jag var liten. Haha så söt! Har även hunnit göra matteläxan och spanskan efter jag kom hem från stallet. Red med Vilma idag, inlägg om det kommer imorn.

Slutade kl 13.20 och gick direkt hem till Lisa. Som jag trodde blev det massa skratt. Lisa lockade mitt hår och vi fotade, lagade mat och spelade kort. Bildbomber kommer på bilderna, jag ska bara få dom ;) En liten smygtitt här nedanför.

Dressyr träningen imorn blev inställd :/ Vi får se hur det går nu da, herregud?


Kommentarer
Postat av: Josefin Pageryd- hästbloggen

SV: Tack så jätte mycket :)
Din blogg är också fin :)

KRAM

2013-02-27 @ 11:04:27
URL: http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0