Hej svej!

Sitter och trycker i mej lite fruktsallad med grädde till frukost denna söndags morgon. 
Jag och mamma har precis städat, dammsugit och torkat hela övervåningen.. Pust. Nu har vi bara undervåningen kvar till eftermiddagen. Idag ska jag rida ut Darragh, ganska ordentligt tror jag. Han måste verkligen få komma upp i flåset lite. Föhoppningsvis en sväng med Vilma :D
Ingen träning ikväll som det brukar vara, sportlovs uppehåll.. Men jag känner att det räcker denna vecka med dom 11 h i skidbacken. Har fortfarande ganska rejäl träningsvärk.
 
Under dagen kommer ett inlägg om ridningen med Cimbus, gick SKIT bra, ojojoj säger jag bara. Akta oss!
Åh han är ju för fin!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Gulligt ekipage! :)

2013-02-25 @ 18:09:17
URL: http://ronjaanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0