Imorgon är det en ny dag

Har precis kollat på ponnyakuten, svt play. Ganka tråkigt avsnitt, hände inte så mycket.
 
Imorgon spelar jag gitarr direkt efter skolan. 
Ridvägarna suger så Darragh vilar imorn. Mamma körde longreining med honom idag (det iknar tömkörning) samtidigt som jag red Cimbus i ridhuset. Imorgon måste jag plugga på SO provet också, fy och blä.
Det ända possitiva denna vecka är att jag troligtvis ska provrida 2 D-ponnyer, spännande :)
 
Sålde min gamla kamera idag också till Vilma. Skönt att bli av med den eftersom att jag ändå inte har någon användning av den. Lite pengar trillade ner i kassan också ;) Alva var intresserad av min gamla HTC telefon också och sen håller jag på och säljer min gamla galopphjälm. Just nu håller jag på att bli rik ;D
 
Vi hörs imorn, nu måste jag sussa...

Kommentarer
Postat av: Katrin Skoog

Gud så söt!
fin blogg!

kolla gärna min och lägg en komentar! :)

2013-02-03 @ 22:08:50
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/
Postat av: Esther

Jätte söt bild :)

2013-02-04 @ 15:42:59
URL: http://teamheej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0