Massage

Åh vad härligt det var med massage. Kunde inte ens föreställa mig att att det skulle kunde vara så skönt..
En riktigt bra start på lovet kan man säga. Direkt efter det åkte jag till stallet, träfafde Vilma, mockade och myste lite med Darragh - som ju vilar idag. 
 
Caseapp vinanren har mejlat mej och var riktigt glad, väldigt roligt :)
Lycka till nästa gång för er som inte vann, hoppas att ni vinner då.
 
Just nu sitter jag i soffan, läser FRIDA, kollar TV, smsar och bloggar. Men jag är ju tjej så jag klarar det galant iaf. 
Väntar på mat och på gladiatorerna. Ikväll ska vi äta kyckling tacos, mmmmuuummss. 
Bild kommer på det - så att ni också får njuta lite menar jag. 
Vi hörs senare, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: tack detsamma!! :)

2013-02-15 @ 18:47:50
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0