Matteprov :S

Blev precis klar med matteprovet..  Men det kändes faktiskt ändå helt okej. 
Har gått igenom och kollat alla upgifter, bra när jag kollade igenom så såg jag 2 slarvfel, så det var riktigt tur att jag hann ändra ;) Så onödigt med slarvfel. 
 
Nu har vi svenska, lunch idrott och SO kvar sen är det fredag på riktigt och jag firar in sportlovet med en massage. 
Efter det bär det av mot stallet, får se om jag går en sväng med Darragh, annars vilar han helt och hållet.
Ikväll är det myskväll med mamma. Kolla gladiatorerna och bara ta det lugnt, äta chips ;)
 
Behöver inte plugga något över sportlovet och det känns väldigt bra. Ändå har den här terminen hittils varit mycket lugnare med läxor än förra terminen. 
 
Tråkigt inlägg men ändå nått att läsa. om 2 min avslöjas vinanren av presentkortet, HÅLL KOLL

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAg gillar verkligen den ponnyn! :)

Fråga gärna något i min frågestund <3

2013-02-15 @ 18:43:13
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Mariama

SV: tack! fint foto :)

2013-02-16 @ 10:28:35
URL: http://MariamaMbye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0