Min standard outfit i stallet

* Min lila fleece tröja den använder jag riktigt ofta. Ganska tunn fleece men väldigt skön märket är CRW och jag fick den från min grannar när jag fyllde år förra året. 
* Min röda vinter jacka som jag använder dagligen, självklart bara på vintern då den är riktigt tjock. Men skön och behaglig, någor klumpig ibland men men ;) Märket är Mountain Horse och jag käpte den under SM höst/vintern 2011 tror jag.. 
* Mina fodrade svarta ridbyxor som jag också andvänder varje dag på vintern. Dom är jätte sköna och varma eftersom att dom är fodrade, eftersom att dom är det behöver man inte heller använda klumpiga termobyxer. De är köpta från HÖÖKS Vinter/vår 2012.
*Mina bruna fodrade ridkängor som jag använder på vintern. Dom är fodrade och där med varma. De är köpta på hööks och mörket är JH-collection, jag köpte dom denna vinter. 
Min charles owen ayr 8 använder jag varje gång jag rider. Super skön och bland de bästa köpen jag gjort. Åh vad den är härlig ;) Den är blå och köptes från hästbutiken som en tidig julklapp 2011.
* Mina fodrade tumvantar som är från hööks och jag änvänder dom varje dag i stallet. De är köpta för några veckor sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0