Nu säger jag godnatt!

Idag har det varit en ganska bra dag. För det mesta chill i skolan, fick ju sluta 1h och 15 min tidigare! Stallet gick bra och min semla var super duper god! Ja ni hör ju bara vad glad jag är ;)
Ikväll fick jag också Thaimat som jag gillar så mycket.  
 
Svar på frågestunden har ni fått nu. På torsdag kommer månadens blogg vinnare presenteras så håll koll. Vinnaren är redan dragen och inlägget är skrivet. Men ni får hålla er och se på torsdagsförmiddagen vem vinnaren blev. 
Snart dras även vinnaren av presentkortet på Caseapp så ni har ändast några få dagar på er att anmäla er :)
 
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag! 
Sov sött mina underbara läsare

Kommentarer
Postat av: Saga

jättefin ponny och fin blogg, gillar headern! Kram

2013-02-12 @ 23:19:19
URL: http://ericssonsaga.blogg.se
Postat av: Noomie Sundell

Gud en sån söt polle!! (':

2013-02-14 @ 21:59:18
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0