Onsdag morning

Godmorgon!
 
Idag är det onsdag och ända tills efter lunch ska jag bara chilla. Vara lite barnslig och spela starstable ;) Blogga såklart. Efter lunch någon gång åker vi till stallet, där lämnar mormor och morfar mig. Jag ska rida och fixa stallet. Får se om det finns någon att rida med. Annars får jag helt enkelt rida själv. Ut en sväng blir det iaf.
 
Ikväll får vi se hur det blir, om jag sover hemma eller om jag sover hos vilma. Jag längtar såååå till imorgon.
Ca halv 8 // 8 åker vi mot Stockholm (IGEN)  och kl 10 ska vi senast vara uppe. När vi kommer dit hyr vi grejer och ställer vår packning någonstan antar jag. Vi kommer ha en STOR matsäck med os då vi ska vara där från 10.00 till 22.00 ;) Vi får väll se om jag fryser ihjäl :S 
 
Längtar till helgen också, när jag ska rid Brando - Jossans ponny. Vi får väll se hur det går. Han är lite speciell säger Vilma, eller inte speciell men väldigt känslig och så. Vi får väll se, jag ska göra mitt bästa :)

Kommentarer
Postat av: Evelina ☆

Sv: Tack detsamma! :)

2013-02-20 @ 11:19:15
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej gud vilken söt häst! :) åh superfin header du har också! Kram :)

2013-02-20 @ 11:57:37
URL: http://www.nattstad.se/emelieanwas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0