Pay and Jump

Dags för första starten iår. Pay and jump på hemma klubben. Börjar kl 10 så det är skönt. Startar 1 klass med varje häst, 50 med Cmbus och 60 med Darragh. Låga höjder - jag vet. Men det känns väldigt bra så kan vi bara leka runt lite. Vill att vi alla tre ska kunna ha kul idag. 
Ska be någon att filma med min mobil, om det finns någon där som jag känner vill säga. Mamma filmar med videokameran. Det tar så lång tid innan filmerna kommer upp här då.. Men Lena eller Karin kan nog filma - iaf Cimbus runda. Mina mål med dessa runder är alltså enkla. Båda hästarna ska få ha kul, inte behöva anstränga sig med höjderna. Sen vill jag ända att båda hästarna ska hoppa av rätt, inte slarva med benen. Helst gå felfritt - det hänger ju lite på hur jag rider också såklart. Om jag ska sätta upp ETT ända mål med Darragh och ETT mål med Cimbus skulle dom se ut såhär:
 
Darragh: Att vi kommer rätt på alla hinder. Vi har haft lite svårt med det.
 
Cimbus: Att han har en ordentlig frammåt bjudning. Lika bra som när jag red honom förra gången.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Efter Pay and jumpen ska jag hem och duscha och fixa mig. Ikväll drar jag till Vilma, like you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0