Ridning Brando - 27/2-13

I början var han sjukt seg haha. Jossan sa att han hade en lån startsträcka men när han väl kom i gång så skulle det bli mer krut. Jag håller helt med henne. Efter 20 min något sånt började han komma igång och vi började småhoppa och sådär. Han kändes jätte fin och var väldigt rolig att rida. 
 
När vi hoppade lite högre en linje med två hinder på 90cm så drog han första gången. Men då sa maggan att jag skulle fatta galopp, stanna, fatta galopp , stanna osv. Då blev han jättte lydig och på tårna. Sen gick det jätte bra och allting bara rullade på. 
 
Han kändes som en häst som skulle kunna passa mig, vi får väll se hur vi fortsätter med det här. Jag ska nog rida någon mer gång iaf :)
 
Film kommer, just nu har jag ju inga bilder :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0