Ridning Darragh 10/2-13

Jag red ut själv i ca 45 min. På plogade vägar på ett gärde och på vanliga vägar. Skönt att det isiga håller på att försvinna. Dock har det kommit flera decimeter snö - lite för mycket... Man kan inte gå av stigarna utan att drunka ;)
Förutom att det är så mycket snö just nu så ÄLSKAR jag våra ridvägar. Jag tänkte på det när jag red idag. Det finns så otroligt många vägar att välja på. Skogen, ridhus, gärden, gräsvägar, grusvägar, asfallt ALLT.  Stallet är också väldigt bra. Vi är många och oftast är det en bra stämning. Vi har en bra stallägare och det finns många ungdommar att rida med ;)
 
Ajja tillbaka till ridpasset idag. Darragh var ganska pigg. Jag lät honom gå ganska fort i både trav och galopp. Det är skönt för honom att sträcka ut efter hoppningen i ridhuset igår. Jag galopperade och travade nästan hela tiden förutom ibland då vi tog några skrittpauser. Jag ville att han skulle få upp flåset lite, han ska vila imorn.
 
Vi hade en riktigt mysigt och roligt! :)

Kommentarer
Postat av: vilma

fin Bild

2013-02-10 @ 15:51:08
URL: http://vilmakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0