Ridning Darragh - 12/2-13

Red ut Darragh idag, själv precis som jag trodde. Jag han rida när det var ljust och jag red en sväng i skogen och på vägar. Det gick bra. Han blev skodd idag, men han var inte så öm som han kan bli så det var skönt. Det snöade rakt in i ögonen på mej hela tiden, vilket håll jag än red åt..? Det var både jobbigt och konstigt ;)
 
Darragh var pigg eftersom han vilade igår. Lyssnade dock bättre än vanligt och jag försökte rida så lite som möjligt med min hand. Det lyckades jag ganska bra med tycker jag. Iaf i slutet. 
Vi var ute i nästan ne timme tror jag. Brukar inte ta tid på hur länge jag rider. Jag rider tills jag känner mig nöjd - det är det viktigaste.
 
Blev ett kort inlägg om dagens ridning. Men det var inget mer att berätta så det fick bli så helt enkelt. Änd inget kul att läsa massa meningslösa meningar?!
Frågestunds svaren kommer upp inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0