Ridning Darragh - 14/2-13 + lite annat

Idag fick jag äntligen rida ut med någon ;) Det var Vilma och Loni, båda hästarna skötte sig exemplariskt. Riktigt roligt, det brukar alltid vara någon som krånglar. Darragh var inte riktigt så pigg som han kan vara, men fortfarande frammåt. Han var väldigt fin i munnen. 
Vi var inte ute i mer än 35 min kanske. Men det gjorde ingenting eftersom att han har rört på sig ganska bra några dagar i rad. Imorn vilar han, skönt att man kan göra lite vad man vill på en fredag.
 
Annars har dagen varit bra inga direkt jobbiga lektioner. Fick reda på betygen av en inlämnings upgift, A, A och ännu ett A, hääärligt med 3 A på samma uppgift. Hehe skryt skryt ;)
Nu kollar jag på "sveriges roligaste  (Tråkigaste) klipp". Fy vad det är dåligt... 
Snart måste jag ta tag i pluggandet, matteprov imorn ju.. Nervositeten böjar komma.
-Bild på mitt hår till skolavslutningen i 6:an 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0