Ridning Darragh - 17/2-13

Som ni vet så hoppade jag Darragh i ridhuset igår. Det gick riktigt bra och han kändes pigg och allert. Jossan hjälpte mig lite. Vi körde bara på en 5,5:a med först en bom och sen kryss - Oxer. 
Nästan varje språng blev bra förutom något i början när avståndet var förlångt. I slutet hoppade vi några språng på 90 och det kändes super bra! Härlig känsla.
 
Det blev ett kort inlägg ang ridningen.. 
Men här kommer erbjudandet Jossan gav mej:
-Jag ska KANSKE få tävla hennes D-ponny brando lite grann. Jag ska testa rida honom i helgen. Det ska bli super kul, han är väldigt fin tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Hejsan, jätte fin blogg du har och hoppas allt är bra med dig! :)
Kram

2013-02-18 @ 16:57:14
URL: http://teamshowjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0