Ridning Darragh - 20/2 - 13

Red ut för första gången på 2 dagar. Jag red ut själv i nästan en timme. Red Britta - källstugan som vi brukar kalla det och det gick bra, han var på ett riktigt allert humör och ver med på svängarna ;) Nej, men han kändes fräch och pigg. Jag red i både skog, gärden och vägar. Galopperade, traved och skrittade. Mest trav, han skulle få upp flåset idag. Men han har ganska bra kondis så jag lyckades inte riktigt fullt ut.. Jag galopperade upp för en backa som det var kanske 60 cm snö på och DÅ blev han flåsig, men direk när jag bröt av var han inte flåsig längre. Haha, attans. Vi träffade på ca 10 st hjortar vid olika tillfällen också. Jag tycker att dom är så fina. Darragh tycker att dom är lite små läskiga och dom tycker nog att vi är hur läskiga som helst!  Jag skulle lätt kunna ha en liten hjort i mitt rum ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Super fin blogg :)
kram kram!

2013-02-25 @ 14:43:41
URL: http://ponnyzmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0