Ridning Darragh igår 8/2-13

Igår var det verkligen storm och jag skulle ju inte rida så länge, jag ändrde inte direkt planen.. 
Jag red själv, kanske 30 min ut på gräsvägar (snövägar). Darragh var jätte duktig, klev på frammåt och lyssnade bra. Han var dock lite "rädd". Eftersom att jag fick massa snö/hagel i ögonen hela tiden så såg jag inte så bra. Och då tog han självklart sin chans! Haha några gånger bockade han lite.. Andra gånger blev han rädd för något på höger sida och flööög och andra hållet. Ibland blev han rädd för något framför och tvärstanna, ibland för något bakom och det gick lite fort ;) Haha men jag är ganska van så jag satt kvar även fast jag var typ blind.. 
 
Jag är ändå väldigt nöjd med Darragh. Han är grym :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0