Saturday Night

Som ni INTE vet sover jag över hos Vilma idag, vi bestämde de runt lunch
och ja, nu sitter jag här i soffan med Vilma efter att vi har ätit, bakat, fotat och kollat på mello. Rolig kväll. 
Halva morgondagen tillbringas med Vilma och kanske att vi även rider ihop, om jag inte ska rida med min mamma som ska rida för första gången på något år! 
 
Idag har dagen varit bra, känns som jag hunnit emd ganska mycket även fast jag bara låg i soffan och slöa tills 13.00.. Men jag han ju fota Uno (Det kommer flera delar utav bildbomber på honom under några dagar framöver), kolla på skidor på Tv:n och blogga mycket så det var ändå ganska bra. 
 
Freja, min granne följde med mej till stallet, staylade Darragh med maaaaaasa snoddar och rosseter.. Haha han såg ut som ett litet paket. Hon hjälpte även mamma med att mocka och fixa allt när jag var ute och red med Becka. Inlägg om ridningen kommer senare eller imorn. 
Vi hade iaf väldigt roligt i stallet idag ;)
 
Nu ska jag vara lite social med Vilma så hörs vi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0