Söndag

Hmm.. Har inga direkta planer för dagen. 
Kl halv 8 blev jag väckt av Vilma och fick frukost på sängen, myyyys. Jag fick fruktsallad, varm oboy och äggröra :) Jag antar att vi någon gång under dagen åker till stallet Darragh måste ridas. Antingen blir det lite hoppning i ridhuset eller en uteritt med mamma. Det får jag reda på snart ;)
Efter stalelt ska jag hem någon timma och vila upp mig lite tror jag. Lite senare mot eftermiddagen/kvällen åker jag till farmor och farfar.
 
Imorgon tar jag och farmor pendeltåget till STHLM. Jätte mysigt ska det bli. Fikar och går i affärer. 
Jag tror vi skulle komma hem igen vid 20.00 ungerfär. Sen blir det 1 natt hemma, och efter den natten bär det ju av till mormor och morfar istället ;) Speckat scheema med stora släkten! Haha nej, jag har inte så stor släkt faktiskt. Bara 1 kusin.. ;)
 
En till bildbomb på Uno och lite kläd inspo kommer upp under dagen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0