Stockholm

 
Dagen i STHLM har varit riktigt bra. Började dock inte så bra då det första pendeltåget vi tog hade något fel på motorn så det gick huuur långsamt som helst och vi missade 2 tåg..
Jaja, resten utav tågresan gick bra.
 
Väl i Stockholm har jag gått på SurePlan, checkat Hötorget, gått på gatorna i Gamla stan och shoppat på Drottninggatan. Har haft en riktigt rolig och mysig dag med farmor. Köte dock inte mycket grejer. Två skal, ett till mig och ett till mamma och sen lite choklad till mamma som hon blev jätte glad över så det var kul. Vi tog samma pendeltåg hem och var tillbaka hos farmor vid 18.00 ungefär. Sen kom mamma och hämtade mig. Mormor insisterade på att komma och hämta mig ikväll istället för imorgon så jag lät henne göra det, gjorde inte så mycket för mig ;) - Såklart att jag saknar att sova hemma lite (och mamma) men men..
 
Nu sitter jag i fotöljen framför TV:n hos mormor och morfar, har precis ätit och kollat på DICTE. Grym serie. Undrar hur många avsnitt det är kvar, inte så många säkert :/
Snart ska nog jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0