Tisdag

Nu var det Tisdag. Sovit som jag vet inte vad, fy vad dåligt jag sov... Vaknade hela tiden, kunde inte sova och hittade ingen skön plats på kudden. Nu är jag iaf hos mormor och ska snart ta tag i dagen. Jag ska vara med Anna och Ylva och deras kaniner, jag tog ju själv inte med mej någon utav mina. Jag har tagit med mej kameran så jag kan fota lite :)
 
I örvigt ska jag försöka att bara ta det lugnt dom här dagarna hos mormor och morfar, vila upp mej lite tills jag ska till stöten (Jag tror det var dit?) aja, iaf tills jag ska åka skidor på torsdag. Jag är lite nervös faktiskt.. Jag har ju aldrig i hela mitt liv åkt skidor.. Jo, en gång när jag var typ 5 år och åkte långfärdsskidor med mamma ;) 
 
Nu måste jag verkligen ta tag i dagen och äta frukost. Kanske be mormor om ett fotbad också..? ;) Man blir lite bortskämd när man är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0