Today - my favorit day

God morgon LÖRDAG. En dag som ska tillbringas först hemma i soffan och sen på hästryggen. 
Kl 12 ska jag vara på hemma klubben tillsammans med alla andra ponny ekipage i klubben. Vi ska prata ihop oss om div 3, äta och rida tsm. Rida lektion för Maggan. Jag kommer att rida Cimbus eftersom att det är honom jag ska rida i laget i vår. Ska bli kul etfersom att han har känts så himla fin de senaste gångerna jag har ridit honom, hoppas bara att han håller i sig med sitt pigga humör! För om han gör det så får ni akta oss under året ;)
 
Mamma tar en promenad med Darragh under tiden jag är på smedstorp, det behöver han. Han var ju så duktig igår.  Om mötet inte håller på så jätte länge kanske jag rider en sväng också. Men det är säkrast att mamma tar honom först ifall att mötet skulle hålla på till ca 5.
 
Just nu sitter jag och kikar lite på Tjej Vasan, gud så lång tråkigt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0