Träning

Pust, avslutade denna vecka med ett träningspass. Skön känsla efter. Körde HELA passet (1h) i tjockmattan - pga att jag har problem med knäna. Fy farao vad jobbigt. Värsta jag gjort på länge. Jag som redan hade massa träningsverk. Tur att jag inte ska rida imorn iaf. Darragh vilar. Jag ska spela gitarr direkt efter skolan, mamma hämtar. Efter gitarren åker vi till stallet men fixar bara iordning, mockar och sånt.
 
Hemma från stallet ska jag plugga och blogga såklart. Får se hur mycket läxor vi har den här veckan. Inte så många tror jag. Matte prov, men vi borde inte ha någon matte läxa, och sen engelska läxa. Det är dom jag vet.. Men men det där var väldigt ointressant för er!
 
Något som är lite mer intressant är att idag på årsmötet blev jag tilldelad dessa priser:
-1 ros för att jag var med i div 3
-1 ros för att jag var med i div 2
-En pokal för att jag kom 2:a i smedstorps cup ponny dressyr med Cimbus
-Ett halsband och ett litet brev där det stog om mej.. Fick det för att jag alltid är så possitiv - en förebild stog det.. Blev så rörd så jag började gråta... ;) 
 
 
 
Söt bild från vingåker i somras

Kommentarer
Postat av: emma

Frågestund på min blogg, ställ gärna några frågor till mig :)

2013-02-12 @ 16:41:12
URL: http://www.emmaskoggglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0