Tredje februari tvåtusentretton

Vilma, Alva och Linus har precis åkt hem igen. Vi har haft en rolig helg tillsammans. 
Förhoppningsvis vill dom alla tre komma tillbaka någon gång. Vi har fotat, skrattat, kollat på Tv, varit ute och gått med Linus, vart i stallet och massa mer. 
 
Idag kl 11 ska jag rida Cimbus. En ny klippt ponny som har vilat ganska många dagar.. Där med vääääldigt pigg skulle jag tro. Ojoj hur ska detta gå? Kul ska det iaf bli. Kanske flyger jag av, kanske inte. Blir lite markarbete med fokus på lydnaden. Tempoväxlingar. Kanke något litet hinder så vi får testa lite innan nästa söndag då det är PayNjump på hemma klubben. Ska vara med med både Darragh och Cimbus. Vikla klasser vet jag inte riktigt ännu. Me jag tror att jag ska hoppa 6 med Cimbus och 60 med Darragh (möjligt vis en till klass på Darragh). Gulliga små höjder ;) Jag vill att vi ska få fina runder och att dom ska hoppa lätt och inte tycka att det är tråkigt och jobbigt (Darragh skulle nog inte tycka det, men Cimbus kanske...). Vill få en bra start på året. 
 
Ska kolla upp några dressyr tävlingar åt Cimbus. Vil lgärna ha hunnit starta 1 helst 2 st innan div 3 börjar i vår. Darragh kanske kan följa med på en dressyr tävling också. Om jag hittar några som jag anmäler mig till kommer de självklart upp här.
 
Bildbomb nr 2 kommer upp under dagen.

Kommentarer
Postat av: Esther

Fin bild! :)

2013-02-03 @ 11:39:15
URL: http://teamheej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0