Yes..

Himla skönt, den här "magsjukan" verkar inte hålla i sig mer än idag. För varje timme som går mår jag bättre och bättre. Jag dricker var 5 min så att kroppen kan få ut alla bakterier - det sa mamma ;)
 
Troligtvis blir det ändå ingen ridning idag. Jag känner att jag verkligen vill bli frisk nu. Det är verkligen inte roligt med magsjuka. Hoppas mamma gör något med Darragh - han behöver verkligen röra på sig idag.
Kanske ändå följer med till stallet, men sitter kavr i bilen så ingen annan blir smittad..
 
Annars idag har jag kollat Tv, ätit choklad smoothie mat, läst FRIDA och läst bloggar. Har även gjort klart engelska läxan - så är jag klar med alla läxor denna vecka förutom spanskan som jag ska göra ikväll. Väldigt skönt att bli klar med läxorna så pass tidigt på veckan - har aldrig testat det förut heeh...
 
Hoppas så många som möjligt testar mitt smoothie recept det var väldigt gott faktiskt ;)
 

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin bild :)

2013-02-05 @ 17:34:53
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0