#Ångest

Åhh, vet ni vad? Att jag orkar på riktigt inte med skolan imorgon.. 
15.30, dag in och dag ut sen 2 timmars plugg varje kväll, hur i h*lvete ska jag hinna med min fritid, min häst? 
Men det är ju det dom vill att vi ska göra, ha en hobby så att vi rör på oss på fritiden. Två val har dom då 1. Läxor 2. Fritid. Det funkar inte med 13 läxor per vecka? *för det är ungefär det vi har*.
 
Det är ju lixom inte heller några tal i en mattebok och sen är den läxan klar, nej nej. Här ska vi plugga in 30 språk glosor, 20 engelska glosor, 10 sidor i fysik boken och skriva en uppsats på 3 sidor om varför mångfalden är så viktig. Och dethär var läxorna bara till Onsdag tex. BLÄÄ
 
Hej och hå, plugga på!

Kommentarer
Postat av: Esther

Oj vad mycket läxor! :O vi har max typ 3 per vecka. ;)

2013-01-08 @ 18:55:29
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0