Dagen :)

Vaknade vid typ kvart i 8 och låg kvar i sängen till typ 10 då vaknade Vilma. Vi åt frukost med hela familjen och sen kollade jag på film, kronjuvelerna. Väldigt bra :) Sen åkte vi till GODISBRON (en bro över motor vägen ch i den är det ca 100 lika godis sorter), haha as gott.. Vilma hängde med dit. 
Åkte till stallet sen och jag red ut Darragh, mamma gick med.
 
Ridningen gick bra, han kändes fräsch och var ganska pigg. Jag tror vi var ute i ungefär 1 h. red som vanligt i alla gångarter. Både på gräsväg, skog, asfaltsväg och grusväg. Tog även några språng över några natur hinder vi har i en skog en bit bort. Alltid lika roligt ;) Darragh var lite mesig i början men när vi hade hoppat alla en gång gick det bra. Märkte att han också gillade det. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vinnaren av veckans blogg är nu dragen, just du kanske vann :)

2013-01-26 @ 20:45:49
URL: http://juliaekberg.blogg.se
Postat av: VickanR

Hoppas du får en bra dag. Kolla gärna in på min blogg & säg vad du tycker. Kram <3 ps. jättefin blogg :D

2013-01-27 @ 07:24:18
URL: http://vickanrinkous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0