Dagen + ridning 29/1-13

Dagen:
 
Började skolan som vanligt med läslust. Dagen rullade sedan på tills 12.45 då vi fick våra datorer :0
Sitter faktiskt just nu och bloggar ifrån den. En HP probook, faktiskt bättre än vad jag trodde. Dock ganska fula ;)
Älskar vissa saker, hatar andra. Batteri tiden är typ 7/8 h så den är ju bra. Vi fixade med datorerna tills 14.10 och sen fick vi sluta.
 
Jag tog tidiga bussen direkt till stallet och amanda hängde på.
Jag red och amanda gick med, vi kollade efter min mobil men hittade ingen. Hoppas att all snö iaf försvinner nu så att jag kan se den ;) Amanda ska sova hos mig också så hon är här nu.
 
Ridning:
 
Red ut samma runda som när jag tappade Iphonen, amanda gick med så vi kollade båda 2, men vi hittade den självklart inte... Darragh var pigg men lysnade ändå bra. Tror jag var ute i ca 45 min. Det var fortfarande ljust och det är väldigt skönt. Det blir fler och fler ljusa timmar nu, mycket lättare att rida och se hur underlaget är och så... ;)
 
 
PS. Har typ inga bilder på den här datorn. så det komemr att komma upp gamla. DS

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att få dator från skolan och jättefina ponnys du rider! :D Tävlar du något med dem?

Svar: Jag har tävlat med "den vita" men han ska tyvärr säljas nu... "den svarta" har jag 1 år kvar att rida och tävla i dressyr :)
Jonna Pettersson

2013-01-29 @ 19:20:58
URL: http://ericahungler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0