Dagens schema

Esther sover fortfarande och jag snodde hennes dator lite så jag kan uppdatera er ;)
 
Idag är planerna att jag och Esther åker ner på stan och fikar lite tror jag, ska se till först att vi båda är vakna helt.. ;) Vi skulle skippa stallet idag tror jag för hästarna skulle vaccineras. Bilder kommer från fikat om det blir så att vi fikar. Innanochefter fikat skulle jag bara tro att vi chillar framför datorn faktiskt.
 
Kl kvart över 4 , halv 5 kommer min mamma och vi åker in till stan. Det är allsvenskemöte med klubben. Vi skulle börja med bowling kl 5 och sen möte strax efter 6. Ska prata om vilka lag det blir till hösten och våren. Jag hade tänkt att vara med i div 3 dressyr med Cimbus. Sen kan jag ju inte vara med i något mer lag, jag får ju inte tävla B-ponnyer i hoppning längre :/ Men förhoppningsvis har jag en ny D-ponny stående i stallet, och min älskade Darragh har då lämnat mig.. 
 
Darragh vilar idag, hinner inte rida, tufft tufft ;)
 
Inlägg om gårdagen kommer, tidsinställt under dagen. Ha en super dag alla läsare, ni är bäst! :D


Kommentarer
Postat av: Clara

Är det bara på lokala och regionala tävlingar det är åldersgräns på dom olika ponnyerna? :)

Kram!

Svar: Det är på alla tävlingar, eller jag fattar inte riktigt vad du menar? ;)
Jonna Pettersson

2013-01-03 @ 14:28:24
URL: http://bffryttarna.blogg.se
Postat av: Unn

Jätte fin blogg :) kika gärna in på min och lämna en kommertar om du vill? :)

2013-01-07 @ 10:05:42
URL: http://wwwseglarbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0