Hejsan..

Ni vet att jag är ledsen för dålig uppdatering, men har ju vart hos Vilma hela frömiddagen. Imorgon kommer det bli super bra bloggning. Då ska jag nämnligen vara på mammas jobb hela dagen, och då finns det inget annat att göra än att blogga ;)
 
Mitt nyår har iaf vart amazayn (a). Vi åkte till vilma vid 5 och pratade lite och sådär, vid 6 ungefär åt vi trerätters, 
Förrätt: Sallad, päron och getost med nötter och honung.
 
Varmrätt: Potatisklyftor med Kyckling och gräddsås, även fetaost sallad.
 
Efterrätt: Den här rätten gjorde min mamma ;) Havregrynsbotten med glass, bär, frukt och hemma gjord "maräng".
 
Allting var jätte gott!
 
Efter maten var det dags för att bada tunna. Jag, Vilma och hennes två småsyskon badade i någon timme i 38 graders vatten, myys! Efter det körde vi paket race,jag van böngroddar.. HAHA
 
Runt 12 gick vi ner till stranden och sköt alla stora raketer, filmade så tänkte att ni kunde få en film på det sen! När vi kom upp smälde vi 4 "barn" själv kallar jag oss "ungdommar" alla små raketer själva ;) Vi gjorde även några experiment med raketerna men dom ska vi inte prata om... ;)
 
Det var mitt nyår! Hoppas ni hade det lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0