Igår

Igår var det en riktigt rolig dag tycker jag! Ja, dock började den ju inte så bra...
 
Vi försov oss 40 min, men han precis ändå komma i rätt tid till mammas jobb. Hon började jobba idag igen. Jag tänkte att jag skulle följa med och blogga där men kvällen innan hade vi pratat med min förra ridskolelärare om att jag skulle vara med lite på ridlägret och hjälpa till, så det gjorde jag såklart! Det var jätte mysigt att få träffa alla gamla och nya hästar. Jag fick även ta in och hålla på lite med hennes hm.. 1,2,3,4 föl, såå söta! Fast när jag skulle lyfta upp hoven på den ena bet den mig i rumpan :S 
 
Mamma hämtade mig runt kvart i 2 och vi åkte direkt till stalllet. Där gjorde jag iordning Darragh för det var dags för våran första hoppträning på evigheter! Så vi skrittade till smedstorp där även Elin var med sin unghäst och vi skulle rida i samma ridgrupp. Darragh tyckte det var super kul att äntligen få hoppa, och det tyckte jag också ;) Vi hoppade lite bana och sådär, inte så högt men tillräckliggt för darragh just nu. 80-85cm. I börjam var han lite "dragig" men efter ett tag fick jag upp honom och då blev det suuuper fina språng, älskar min lilla ponny<3
 
Runt kl 7 åkte jag till Esther igen och vi satt vid datorn, åt hemmagjord glass och så ;) Skrattade såklart som vanlingt. Tror vi somnade någon gång vid halv 1. Jag börjar få jätte dåliga vanor så jag kan inte somna vid typ 22 längre :S Måste bli bättre när skolan börjar!
Faktiskt jag själv som gjort den här bilden, ganska stolt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0