Imorgon, friluftsdag

 
Jag har faktiskt inte berättat det hrä, men imorn har jag friluftsdag. Kl 9 sak jag rida på bullersta. Förra gången red jag Änzändå, förhoppningsvis fr jag rida henne igen eller så får jag rida Iris :) Vilma ska också rida, jag tror att vi är dom ända. Så skönt. Förra gången var vi typ 10 pers så ridhuset var proppfullt.
 
Vid ca 12 ska jag vilma och emma vara på rosvalla och först äta, ska kolla om det finns något glutenfritt, hoppas. Sen ska vi curla :D Första gånge, de som gjort det säger att det har varit jätte kul! Jag är taggad för att testa faktiskt :)
 
Vilmas farmor hämtar oss ca 2 och då åker vi till vårt eget stall och rider våra egna hästar.

Kommentarer
Postat av: Vilmis

Kommer att bli GRYMMT! Haha ;) men farmor kan inte hämta oss förens 3 men hon sa att vi kunde fika haha, ska i af bli askul att curla, fin blogg haha puuuusss

Svar: Haha puss
Jonna Pettersson

2013-01-29 @ 21:33:49
URL: http://girlpony.se
Postat av: Emelie

Super fin bild! :) Hur många hästar har du? :)

Svar: Jag har 1 egen :)
Jonna Pettersson

2013-01-30 @ 08:14:49
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0