Lista över mitt 2012

Hur har ditt 2012 varit? Helt okej, ganska roligt!
 
Vad önskar du att du gjort mer? Jadu, shoppat mer kläder! haha...
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med min mamma, det är så tråkigt!!

Vem har du umgåts med mest? Julia, Lisa men aldra mest Vilma!

Bästa minnet från 2012? Vet inte, måste vara att jag kommit mycket närmare mina fina vänner och när Darragh blev friskförklarad i Januari ller vad det var..
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Hopptävlingar, har bara startat 1 ända.. :/
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär samma tror jag, dom som kan avgöra det är väll egentligen mina vänner och min familj!

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Hahah mest lugna hemma kvällar...

Vem/Vilka/Vad saknade du? Oj, Jag vet inte.. Min vän i USA och Jennifer, vi har träffats aldeles för lite!
 
Största misstaget? Öhmm No idea?
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det MÅSTE bli bättre! Och ja, det tror jag! :D

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Varje gång jag träffar min pärla.. :)
 
Har du några löften inför år 2013? Det största och viktigaste är väll *GÅ UPP I VIKT..
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Nej..

Hur skulle du beskriva din stil 2012? Ganska ful om jag får säga det själv.. Haha måste bli bättre på att köpa mer kläder! ;)

Vad ser du mest framemot med år 2013? ONE DIREKTION konserten och att troligtvis hitta min dröm D-Ponny<3

En låt som påmminer dig om 2012? Oj det är ju typ ingen.. Haha. Dessutom är jag jätte dålig på att komma ihåg vad låtar heter...

Det bästa du har åstadkommit i år?: Jadu, mina betyg kanske och att jag har blivit en mcket bättre ryttare!
 
Vad hoppas du inträffar 2013: Att jag hittar en D-ponny som är perfekt och att vi hinner starta någon tävling. Även att jag får ett super år och att det händer massa kul! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hejdu directioner .. Vill bara påminna dig om att One direction stavas inte med K haha xx ;)

2013-01-01 @ 20:16:40
Postat av: Clara

Svara på fb, need to talk :)

Kram! Superfin blogg!

2013-01-02 @ 15:06:51
URL: http://bffryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0