Lördag

Ojojoj, idag har jag hunnit med riktigt mycket! Jag var nämnligen 10 h sammanlagt i stallet idag. Vi hade stallhelg somsagt och många grejer ska göras. Var i stallet från halv 7 till halv 4  + i timme nu på kvällen.
Tänkte skriva vad jag hann med..
 
*Mocka 4 boxar.. *Pust*
*Rida en lång tur på över 1 h ut själv, bara Darragh och jag<3
*Fylla 9 höpåsar
*Göra 7 kraftfoders hinkar.
*Morgon fodra alla 23 hästar. (med hjälp av Vilma, mamma och Helena)
*Byta täcken på nästan alla hästar. (Med hjälp av Mamma, Vilma och Helena)
*Släppa ut alla hästar. (Med hjälp av mamma, Helena och Vilma)
*Lucha alla hästar (Med hjälp av Vilma)
*Ta in alla hästar. (Med hjälp av Helena, Vilma och mamma)
*Kvällsfodra alla hästar. (Med hjälp av mamma)
 
Jag har iaf fått mycket gjort och det har varit ganska kul, jag, Vilma och Amanda har skrattat hela tiden ;)
 

Imorgon ska jag skriva upp för gröntkort, håll tummarna för mig :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: jag har Ponnyakuten filmen;) så jag kollar inte på någon webbsida eller något men den går att köpa på cdon.com om du är intresserad :)

2013-01-13 @ 07:46:56
URL: http://Isabellberglundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0