Måndagendenfjortondejanuari

Vilken dag..! Första gången på flera år som en måndag har varit bra ;) Ja, ni förstår hur mina måndagar är.
Jag har haft besöks rekord, just NU ligger de unika besökarna på 1666 st, DET är otroligt!
Mitt förra rekord låg på 275, haha.. Nu snackar vi om att SOPPA GOLVET med mitt gamla rekord.
 
Tillochmed skolan var ganska bra, måndagar brukar vara de sämsta dagarna. Men idag var det helt okej. På engelskan hade vi vikarei och det var väldigt chill. På spanskan hade vi också vikarie och han kunde inte ens spanska, så vi gjorde typ inget.. På NO:n hade vi genom gång precis som på SO:n och vi fick sluta 5min tidigare.
 
Efter skolan var det ju gitarr lektion, det gick ganska bra faktiskt och ridningen vet ni ju redan om! :)
 
Imorgon är en ny dag, hoppas den blir lika bra som den här, det tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Håller tummarna

2013-01-14 @ 23:49:20
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Mercedes

Fin bild :)

2013-01-15 @ 07:34:02
URL: http://photobelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0