Planering några dagar..

Idag: Ja, halva dagen har ju redan gott (om inte mer?) Skolan har vart helt okej faktiskt. Svenska prov som jag krev förut ovh det kändes bra. Slutade 15.25 och tog bussen hem. Nu ska jag snart göra mej lite mellis. Kollar på Tv och atr det almänt lugnt, inga måsten nu på några timmar, det är skönt. Mamma står i köket och fixar, livet leker. kl 7 ska jag vara hos Vilma, vi ska äta, snacka och jag ska tydligen färga hennes hår... Vi får väll se hur det går haha. Ska försöka fota lite med min systemkamera ikväll också.
 
Lördag: Jag börjar ju med att vakna upp hos vilma, hehe. Vi ska fota och rida tror jag. Då får jag förhoppningssvis lite nya bilder att lägga in här också ;) Det behövs verkligen.
 
Söndag: Rida, kanske hoppa lite i ridhuset om det inte är för kallt. Hoppas ;)  Så mycket mer vet ag inte än.. Kanske träffa någon kompis eller åka in till stan. Jag behöver verkligen köpa lite grejer. 
 
Ne, nu ks ajag fixa lite mellis, hörs senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0