Ridning Cimbus 10/1

Tänkte skriva ett inlägg om när jag red Cimbus idag för jag vet att ni gillar det och jag har inget annat för mig.. ^^
 
Han var super sur från början och bet både mig och Lena.. När vi kom ner på banan var det ganska mycke snö på vissa delar så jag fick rida lite på mitt volten och sen gick det ju att rida längre ner och längre upp också så jag gjorde det ibland men det var inte toppen underlag där ;) Men iaf så var han duktig, ganska pigg också så det kom nåpgra bocksprång, en gång stannade han typ på stället och bocka. Haha så söt! 
Vi la ut en bom också så han fick kliva över lite, han hade typ glömt bort hur man gör så han hoppade lite långt ibland, lite högt ibland och ibland lite högt, haha! 
 
Vi får se, snart ska jag nog ta honom till ridhuset så att jag kan rida igenom honom ordentligt, vi skulle behöva trimma lite till dressyrtävlingarna som kommer om några månader. 
 

Just nu kikar jag lite på TWITTER och FACEBOOK, chillar runt lixom ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0