Ridning Darragh 11/1 - 13

Blåste så att det kändes som att öronen skulle blåsa av mitt huvud. Darragh hade läntäccke och jag hade mina tjockaste kläder. 
 
Vi red ut en sväng och det var kolmörkt, red mest i skogen och på vägar. Eftersom att det har ommit snlö gick det ganksa bra att rida både i skogen och på vägar. Jag galopperade fram och tillbaka på vägen några gånger och sen när han hade fått flåsa lite gick jag in i skogen så att han fick skritta runt några träd och anstränga sin hjärna lite också. Han var jätte fjantig redan från början och gjorde sina kända "piruettvändningar" då han stegrar samtidigt som han vänder sig om och drar iväg. Hah..
 
 Men tillslut gick det bra och vi båda kom hem oskadda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0