Ridning Darragh 15/1 - 13

 
Idag red jag ut med Vilma och Loni en sväng, ca 45min. 
Det gick ganska bra tycker jag, han var lite stark och pigg, det blir iyffersig så när man rider bakom en annan häst. Vi red rundan "Svännisäter - Källstugan" aom vi brukar säga ;) Vi travade ganka mycket nästan hela tiden, tog någon galopp ibland och sådär. Vilma red först hela tiden då hennes häst har blivit lite knäpp, men det ska vi inte gå in närmare på.. ;)
 
Annars idag har det varit  en bra dag - precis som jag trodde! Mycket skratt, specielt på dramat.. Jag älsakr min vänner<3
 

Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson

Du Jonna. kan man se på datorn på svt eller något programet där du va med i Ponnyakuten?

Svar: Gå in på svt play, där finns det :)
Jonna Pettersson

2013-01-15 @ 20:56:57
URL: http://annapetterssonfoto.blogg.se/
Postat av: Anna Pettersson

Haha nej skoja bara jag hittade avsnittet! Va söt du va :) Synd att du inte kom med

2013-01-15 @ 21:43:00
URL: http://annapetterssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0