Ridning Darragh - 16/1 - 13

Idag red jag ut på Darragh, en riktigt lång tur faktiskt, typ 1h och 10 min. Vi hade riktigt kul - jag och Darragh. Jag red först på vägar och sedn en bit i skogen. Det var JÄTTE mysigt att rida i all snö på den oplogade vägen. Darragh tyckte också att det var kul tror jag, han ökade på som in i den ;) Så roligt att rida när jag vet att an också tycker tt det är kul.
 
När jag red igenom skogen (jag har inte ridit där på typ 5 månader) så trodde jag verkligen att jag hade ridit vilse, med all snö och allt så kände jag inte igen mig.. Jag var skit rädd. Jag red fel och tillslut såg jag inte ens någon stig, och det började skymma.. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till..?  Jag tänkte sånna där hemska tankar om vad som skulle kunna hända.. hehe. Men tillslut gav jag upp och gav Darragh långa tyglar och hoppades på att han skulle hitta. Och det gjorde han! Tillslut kom vi ut på vägen precis där jag hade tänkt mig, jag blev så glad ;) Sen galopperade vi fort där ifrån, USCH.
 
Iövrigt gick det bra och vi hade super kul ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0