"Så typiskt mig..."

En kommentar från "sätt rubriken, av Emelie på http://systrarnawester.bloggplatsen.se/
 Dessa 4 är skrivna av mig:
* .. Att jag kollar alltid mobilen för att kolla klockan, men när jag lägger ner mobilen igen så har jag redan glömt bort vad klockan stog på...
 
* ... Att jag håller alltid på med både mobilen, Datorn, kollar på Tv och lagar mat samtidigt. Kan bli lite för mycket saker i huvudet samtidigt och min mat glömms bort ibland ;)
 
* ... Att inte ha mössa på mig och sen frysa ihjäl om öronen, både när jag rider och annars.
 
* ... Att spara pengar, det är verkligen något jag är bra på, Haha ;)
 
Dessa har min kompisar Julia & Lisa skrivit:
 

* ... Att Jonna säger alltid "OkejOkej".
 
*... Att Jonna är alltid glad.
 
* ... Att Jonna stressar alltid till lektionerna och blir alltid jätte stressig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia- C A P A L L

åååååh, det med att kolla klockan är en klassiker! :-D

// Fia - C A P A L L
www.capalls.se

2013-01-31 @ 20:01:35
URL: http://capalls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0