Som ni märker

Så ligger bloggen lite på is.. min iphone är borta och jag är lite deppig för det.. Jag och mamma letar fortfarande lite efter iphonen. Jag hoppas att det regnar inatt så att snön försvinner lite, då kan jag kanske hitta den.
Men men, tills jag har en iphone igen kommer jag kanske bara blogga ca 1, 2 ggr om dagen. På helgen kanske någon gång mer. Just nu vet jag inte ens om jag kommer få en ny iphone förrens kanske om ett år. Möjligtvis om jag köper den själv men det har jag inte råd med och mamma vill inte heller köpa någon. Så otroligt ledsen och jag vill verkligen ha en iphone, men är man klantig och glömmer stänga fickan så går det självklart såhär..
 
Darragh vilade idag, nu kollar jag lite på Tv väntar på att familjen annorlunda ska börja.
 
Imorgon får vi 7:or datorer från skolan, iaf något possetivt med den ;) Jag får sluta så pass tidigt att jag faktiskt hinner med tidiga bussen om jag skyndar mig lite också. Jag ska rida samma väg som när jag tappade iphonen och se om man kan se den. Ser jag den inte så konmmer jag även gå den svängen och kolla också. Mocka och fixa som vanligt.
 
Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0