Veckan

Idag, Måndag: Idag slutar skolan 15.25 och mamma kommer och hämtar mig. Jag ska spela gitarr för första gången efter uppehållet, ska bli riktigt spännande. Troligtvis ska jag rida också, det behövs, då han ska vila på fredag.
 
Tisdag: Vi slutar skolan 15.25 och sista lektiononen kollar vi på high school musical ;) Jag ska klippa mig, ska klippa av typ 10cm.. Men jag vill göra något nytt, fuynderar på att typ klippa upp håret elller göra en "trappa" men jag vet inte... Har ni några förslag får ni gärna kommentera! Ska prata med min vänner också. Ridning ska jag också försöka klämma in, och lite plugg ;)
 
Onsdag: Går till 14.00, tror att det blir en ganska lugn dag efter skolan, ska rida och kanske städa lite hemma, baka kanske.. En lugn dag iaf.
 
Torsdag: Jag slutar 15.10 och tar troligtvis bussen till stallet 15.45 och rider Darragh. När jag kommer hem måste jag och mamma städa, städa och städa..
 
Fredag: Går i skolan till 15.25 och jag tror mamma hämtar mig sen, Darragh vilar. Alla mina underbara vänner kommer och firar min födelsedag :) 10 blir vi inkl mej, fikar och snackar bara.
 
Lördag: Dagen innan min födelsedag :0 Jag sak rida både Darragh och Cimbus, Cimbus i ridhuset, Darragh ut :) Måste fixa inför imorn och sådär..
 
Söndag: MIN FÖDELSEDAG, behöver jag säga mer? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0