Cimbus ridplan v. 28

Idag: Idag hade jag tänkt att rida ut. Förhoppnignsvis med någon. Tänkte inte ställa så mycket krav på honom utan mest ha roligt eftersom att han var så himla duktig igår. Rider i ca 1 h i alla gångarter. Bra för honom att få sträcka lite på sig etfer passet igår. 
 
Tisdag: Troligtvis rider jag där jag i hagen precis som igår (sön). Rider med samma upplägg fast lite högre språng mot slutet om han känns lika fin. Det var ett tag sedan han hoppade lite högre och jag tänkte faktiskt ställa upp på en "kvällshoppning" snart. Och då är det bra att veta vilken höjd som skulle passa ;)
 
Onsdag: Uteritt igen, av den lite lugnare typen ;) Jag rider i alla gångarter men mycket skritt och jag rider kanske bara 45 min. Flyttar lite annars mest en lugn uteritt.
 
Torsdag: Rider tisigt på morgonen innan skåne. Jag rider troligtvis ut och konditions tränar lite, med intervaller. Inte så länge eftersom att jag har lite bråttom att komma iväg. 
 
Fredag, Lördag: Vilar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0